Uporaba VR box

Igre za VR box

VR box ali podobne virtualne naprave so v začetku 1990 bili namenjeni  igranju igric ali iger na srečo. Sodobni VR boxi vključujejo dodatno opremo, kot so daljinski upravljalniki, ”svetilnik” od HTC VR… vsa ta dodatna oprema nam omogoča premik oz. pošiljanje gibanja za igralce v igrici oz. temelji na sposobnosti za premikanje v 3D okolju.
Komercialni VR box (npr. Oculus Rift, HTC Vive..) vključujejo v sistem ali pametni telefon ali PlayStation namesto računalnika.
Po  razširitveni izdaji komercialnih VR boxov sredi 2010, je bilo sproščenih več različic VR iger in VR aplikacij. Med najbolj priljubljenimi otroških iger se vrsti Minecraft.
Nekatera podjetja pa razvijajo naprave in aplikacije za napredni fitnes.

 

Video vsebine za VR box

Produciranje filmov v zadnjih parih leti temelji na kompatibilnost z VR. Da si lahko ogledate 360°filmsko ali serijsko izkušnjo, filme snemajo z napredno VR kamero.
Filmi vseh vrst, od romantike, drame pa vse do znanstvene fantastike in grozljivke omogočajo nepozabno VR izkušnjo, katere še doslej niste videli.
Leta 2015 je bila revolucija tudi za porno industrijo, saj tudi na tem področju uporabljajo VR preparate, da posnamejo čim bolj realne video vsebine.

Leta 2016 se pojavijo napovedi za športne dogodke snemane v VR verziji. To je pripomogel televizijski Fox studio – Fox Sports VR. Tako so omogočili, da je vsak uporabnik VR box od doma gledal športno tekmo, in se počutil, kot da bi bil na samem mestu dogodka. Zorni kot ogleda takih dogodkov je 180°.

Prav tako se pojavijo razni posnetki z adrenalinsko zabavno vsebino. Razni vlaki smrti, vrtiljaki in druge atrakcije – posneto, kot da bi bili v prvi vrsti.

Virtualna realnost je edinstvena priložnost za oglaševalce, da popolnoma potopijo občinstvo. Podjetja kot so Paramount Pictures, Coca-cola, McDonalds, Disney, The North Face… uporabljajo VR v trženjski akciji. Veliko komercialnega gradiva, ki je začudilo širno publiko se tako lažje samo deli na spletu in socialnimi omrežji, saj je še tako atraktivno in zabavno.

 

V večini primerov se VR uporablja tudi v znanstvene ali učne namene. Preberi si članek.